Historia Wiedźmina
Tak się składa, że dawno temu, w latach 2003-2004 miałem przyjemność pracować przy produkcji Wiedźmina. Czynnie działałem przy przejściu z silnika mortyrowego na Aurorę, zbierałem ekipę twórców, pracowałem nad projektem gry i do czerwca 2004 zarządzałem studiem. Mam z tego okresu mnóstwo wspomnień, notatek, dokumentów, ale przede wszystkim grono znajomych, których miałem ogromną przyjemność poznać podczas projektu. Dzięki nim bardzo wiele się nauczyłem i będę im za to zawsze wdzięczny.
Przygotowałem dwa filmiki na temat tego pierwszego okresu powstawania gry.
W pierwszym możecie zobaczyć, jak wyglądała gra tworzona w łódzkim studiu CD Projekt Red, kiedy inspiracją było Baldur’s Gate: Dark Alliance.
Zaś w drugim pokazuję pierwsze publiczne demo, które zaprezentowaliśmy na targach E3 w maju 2004, czyli w momencie pisania tej notatki – ponad 11 lat temu.
Przygotowałem też angielskie wersje tych filmików, więc jeśli macie znajomych, którzy nie mówią po polsku, a chcieliby zapoznać się z tymi materiałami, lub też sami wolicie obejrzeć po angielsku (treść ciut różni się od polskiej), to zapraszam serdecznie.
Miłego oglądania!